302261Anzahl anzeigen
1m 20sLänge
684Bewertung

Der Song ist von haaaaftig http://www.youtube.com/user/haaaaftig nicht von mir! Hier bin Schwabe: 2,3 4 und 5, servus ich bins der Traktor-Joseph. Ich fahr mit meinem Träker über meine Äcker und hol mir auch mim Traktor meine Brötle beim Bäcker. Luise mach mir mal bidde n Tee sonst schlag die glei mit der Mistgabel heh! Die blöde Fotz, nix macht se gern und des gut. Wenn i die Fotz scho wieder seh krieg i glei a oatz Wut. Des koas et sei wenn i draussa bin auf m Feld isch die in der Stadt und gibt aus mei sauverdients Geld. Küh werad et gmolka d Säu werad et gfüttert, nächschda Winter pennt die draussa und i hör se zittra. Die blöda Kuh, die weiß doch genau, manchmal lass ich richtig raus die Sau, na schlag se im Dreieck rum und ind scheun. Da lass i se verregga wie a dreckats Schwein. Luise die fiese leck mal die Fliese und putz endlich mal deine dreckate Käßfüsse. Deine Schaamhaar hängat ra, dei Bart im Gsicht is et schee. Da gibts glei Rasta-Logga wenn i dro dreh. D Marta vom Nachbar isch wenigschdens gscheid, bei der merkt mers et wenn ses mit andere treibt. Aber du bumst d Nachbarschaft, jeder schwätz über mi, manchmal erwisch die auch nachts mit de Küh. Aber lass mers wies isch, einer muss ja butza, vielleicht verkauf die auch an die drecks Russa. Luise du Fotze! Hehehehe! Grutzefix! Jetzt hab ich mir da Haxa nagschlaga!